17 Nisan 2010 Cumartesi

Airties 5450 torrent problemi


Eğer en kalitelisi diyerek bir Airties 5450 aldı iseniz vay halinize ben öle yaptım ve 5450 modelini normal modemlerden fazlaca para ödeyerek aldım. Ardından macera başladı, torrent ile dosya indirmek gibi büyük bir hata yaptım internet kesiliverdi ve ben hemen ttnet'i aradım çünkü o kadar para verdiğim modeme bunu yediremedim bu böyle ttnet ile akraba olana kadar devam etti daha sonra birde Airties ile görüşeyim dedim bana verdikleri cevap "evet böyle bir problem var ar-ge bunu düzeltmek için çalışıyor" oldu. Bende taklamı atayım dedim 15 gün kadar sonra yeni yazılım sürümü çıkacak dediler onu bekleyebilirsiniz, e bende bekledim tabi sonra tekrar aradım bu sefer henüz çözemedik kablosuz bir cihaz yollayalım sorun çözülünce de o sizde kalır dediler bende peki dedim ama kablosuz problemini çözseler bile cihazda kabloluda da sorun mevcut bence o yüzden Airties 5450 den uzak durun derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder