26 Nisan 2010 Pazartesi

General Mobile DST500 yazılımı ve sürücüsü


 Bir arkadaşımdan General Mobile DST500 aldım çift hatlı çelik gibi bir telefon :) hazır böyle bir telefon bulmuşken yazılımları ile uğraşayım dedim. Demez olaydım bildiğimiz çin telefonu çıktı MT6225 kart ile oluşturulmuş telefon, çok eski bir sistem var içinde güncellemeyi henüz beceremesem de bağlanmayı başardım kendi sitesinden indirdiğim yazılım benim gibi Windows 7 kullananlar için işe yaramıyor bu nedenle bende biraz araştırıp vista sürücüsünü buldum bu sürücü ile win7 ile de bağlanabiliyorsunuz yapmanız gereken verdiğim dosyayı indirip telefonu bağlayıp comport yazanı seçmek sürücüyü bulamayacaktır aygıt yöneticisinden tanıtmak gerekiyor vista klasörünü gösterin. Yazılım ile  içine girmek için telefonu taktığınızda comport yazan yeri seçin ardından sürücünüz doğru yüklenmişse bilgileri indireyim mi? diye ingilizce sorar "Download" yazınca anlarsınız. Eğer hiç birşey çıkmazsa o zaman bir hata yapmışsınızdır her şeyi baştan alın. :) Yazılım ile telefon defteri ve mesajlar ile ilgili işlemler yapılabiliyor diğer kısımlarında hata verdi bende daha fazla kurcalamadım belki o özellikler için ayar gerekiyordur.

Size gerekli link
Burda

Telefonun çin işi olanı
Burda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder